Czym jesteś zainteresowany?
Dziękujemy

Wysłano

top-banner

Praca

Specjalista Social Ads

Jeżeli:

  • dobrze się czujesz w środowisku Social media
  • masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii performance (PCP)
  • dobrze poruszasz się po platformach reklamowych (Facebook Ads, Google Ads, Linkedin Ads)
  • masz analityczny sposób myślenia i potrafisz wyciągać wnioski w całości kampanii marketingowych

A do tego:

  • lubisz pracę zespołową i przyjazne relacje,
  • cenisz sobie, odpowiedzialność i lubisz mieć dobrze zorganizowany system pracy
  • nie ustajesz w samorozwoju…

… to możliwe, że jesteś osobą, której szukamy na stanowisko

Specjalista Social Ads

Kilka słów o nas:

Jesteśmy Pollyart i od 12 lat pomagamy przedsiębiorcom odnaleźć się w internecie. Tworzymy dla nich efektywne kampanie w Social Media. Działania te wymagają współpracy i zaangażowania obydwu stron. Dlatego nieustannie staramy się ulepszyć kontakt z naszymi odbiorcami, czego efektem jest duża liczba stałych, powracających i zadowolonych Klientów. Stąd potrzeba powiększenia naszego zespołu.

Co będziesz robił?

Szukamy osoby, która będzie tworzyła strategie płatnych kampanii reklamowych na platformach Facebook, Instagram, You tube, LinkedIn. Do zadań będzie należała bieżąca obsługa kampanii, analizowanie danych statystycznych, audytowanie kampanii, a także raportowanie prowadzonych działań i prezentowanie wyników kampanii w formie cyklicznych raportów oraz prezentacji.

Ważnym elementem pracy będzie współpraca z zespołem oraz wzajemne wsparcie i edukacja.

Czego oczekujemy?

  • doświadczenia w planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w środowisku Facebook i Google,
  • znajomości Business Managera od strony praktycznej,
  • bardzo dobrej znajomości formatów reklamowych, możliwości targetowania i optymalizacji Facebook Ads, Google Ads,
  • doświadczenia w optymalizacji różnych typów kampanii (brand, traffic, lead, sales),
  • tworzenia treści do kampanii marketingowej (proste grafiki, tekst),
  • śledzenia trendów panujących w mediach społecznościowych,
  • umiejętności analizy danych i wyciągania poprawnych wniosków dla kampanii,
  • znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację biznesową.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami o wysokich budżetach,
  • Doświadczenie w zakresie automatyzacji kampanii z wykorzystaniem skryptów,
  • edukacja podległej osoby i innych członków zespołu, oraz klienta w zakresie social ads,
  • znajomość HTML oraz doświadczenie w pracy z systemami typu CMS, Wordpress,
  • „Lekkie pióro” oraz pasja w tworzeniu contentu
  • Kreatywność w poszukiwaniu nowych dróg dotarcia do klientów naszych klientów :)

Co oferujemy?

  • Wynagrodzenie od 4700 zł brutto.
  • Forma umowy: umowa o pracę lub współpraca B2B (własna działalność gospodarcza),
  • Pracę stałą od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, żadnych nadgodzin ani pracy w weekendy,
  • Wszystkie narzędzia potrzebne do pracy: komputer, telefon, dobrej jakości słuchawki telekomunikacyjne,
  • Pracę w przyjaznym i zgranym zespole,
  • Dobry dojazd do biura, które znajduje się na Bydgoskim Przedmieściu w Toruniu.
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Dostęp do wysokiej jakości szkoleń, które zapewnią Ci rozwój,
  • Jasny system regularnych podwyżek wynagrodzenia, idący w parze z rozwojem i zwiększającą się liczbą obsługiwanych projektów.

Dołącz do nas!

i buduj z nami jeszcze lepszą firmę!

FRONT-END-DEVELOPER z WCAG

Zajmujesz się programowaniem, znasz język HTML i poszukujesz zajęcia, które da Ci poczucie wykonania pożytecznej i ważnej pracy? Nasza praca polega na likwidowaniu barier w internecie, tak, aby stał się przestrzenią dostępną dla każdego! Dołącz do naszego zespołu - zostań front-end- developer ze specjalnością WCAG!

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

  • wdrażanie zmian na strony www zgodne ze standardem WCAG
  • zarządzanie stronami (aktualizacje, opartymi na CMS Joomla, Wordpress)

Szukamy osób, które:

  • mają co najmniej roczne doświadczenie w pracy z JavaScript, HTML, CSS
  • mogą pochwalić się udokumentowanym doświadczeniem w postaci portfolio
  • mają zdolność analitycznego myślenia
  • mają doświadczenie z oprogramowaniem związanym z project managementem
  • mają dojrzałość zawodową i bardzo dobrą organizację pracy
  • są otwarte na ciągłe podnoszenie swoich kompetencji
  • są entuzjastyczne i zaangażowane w realizowane zadania
  • mają doświadczenie z systemami CMS tj. Joomla, Wordpress

Mile widziane:

  • orzeczenie o niepełnosprawności
  • Znajomość PHP
  • certyfikat przebytego szkolenia w kierunku wdrażania dostępności cyfrowej
  • doświadczenie ze sklepami opartymi na Prestashop

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • pracę stacjonarną w biurze na Bydgoskim Przedmieściu (po zaznajomieniu się z tematem możesz pracować zdalnie),
  • szkolenie z wdrażania standardu WCAG oraz wsparcie doświadczonych w tym temacie programistów
  • pracę w firmie będącej lokalnym liderem w branży marketingu internetowego.
  • możliwość realizacji zadań o dużym stopniu odpowiedzialności i samodzielności
  • doskonalenie umiejętności w bardzo przyszłościowej specjalizacji, jaką jest dostępność cyfrowa zasobów internetu,
  • narzędzia do pracy

Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij na adres biuro@pollyart.pl swoje CV wraz z krótkim uzasadnieniem (w wybranej przez siebie formie), dlaczego chciałbyś dołączyć do naszego zespołu.

CONTENT MARKETING SPECIALIST (STAŻ)

Opis stanowiska pracy

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizowanie merytorycznej zawartości stron klientów Pollyart (z treści które klienci nam przysyłają) wykonywanie audytów treści stron. A także tworzenie koncepcji kampanii reklamowych na Facebooku oraz wykonywanie innych czynności związanych marketingiem w social media.

Social media

  • Tworzenie contentu na potrzeby klientów Pollyart – tzw 'lekkie pióro', poprawne stylistycznie, gramatycznie i ortograficznie.
  • Planowanie działań contentowych na podstawie opracowanego kalendarza działań, na okres miesiąca naprzód.
  • Wyszukiwanie ciekawych informacji z zakresu działalności naszych klientów oraz przedstawienie go na profilach social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, a także Google Moja firma).
  • Tworzenie ciekawych i estetycznych kreacji graficznych z wykorzystaniem Visual Key dla klientów Pollyart w programie Canva.
  • Angażowanie społeczności i budowanie relacji (odpowiadanie na komentarze, reagowanie na aktywność).

Strony www

  • Planowanie 'architektury' strony, rozmieszczenie dostarczanych przez klienta treści na stronie.
  • Tworzenie treści na strony, które są projektowane w Pollyart.
  • Audyty stron www.
  • Aktualizacje stron www jeżeli chodzi o treści.
  • Projektowanie małych form graficznych w Canvie (banery reklamowe do Google Ads, wyskakujące popupy itp.).

Ogólne

  • Współpraca z zespołem Pollyart, a zwłaszcza z działem graficznym.
  • Umiejętne zarządzanie sobą w czasie ('Żeby skutecznie zarządzać innymi, trzeba pierw umieć skutecznie zarządzać sobą').
  • Dbałość o swój rozwój osobisty.
  • Dzielenie się najlepszymi praktykami.
  • Udzielanie informacji zwrotnej.
  • Wyjaśnianie od razu wszelkich kwestii.
  • Dbałość o zrównoważoną pracę.

Wymagania

  • Wykształcenie co najmniej średnie.
  • Znajomość obsługi programów do grafiki (podstawy Photoshop/Affinity Photo, Canva).
  • Podstawowa wiedza na tematy związane z tworzeniem stron www.
  • Umiejętność pisania ciekawych i poprawnych gramatycznie, ortograficznie, stylistycznie treści.
  • Podstawowa wiedza na temat działań reklamowych i marketingowych w social media.

Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij na adres biuro@pollyart.pl swoje CV wraz z krótkim uzasadnieniem (w wybranej przez siebie formie), dlaczego chciałbyś/chciałabyś z nami współpracować. Nie zapomnij w CV zawrzeć klauzuli.

FRONT-END DEVELOPER

Cześć! Jeśli chciałbyś z nami współpracować, to rekrutujemy na stanowisko front-end developera.

Dołączając do naszego zespołu, będziesz odpowiedzialny za:
  • kodowanie stron internetowych z dostarczonych przez grafika layoutów
  • zarządzanie stronami opartymi na CMS Joomla, Wordpress
  • wdrażanie nowych rozwiązań oraz bug fixing
  • tworzenie od podstaw sklepów internetowych opartych na systemie Prestashop
Szukamy osób, które:
  • mają co najmniej roczne doświadczenie w pracy z JavaScript, HTML, CSS
  • mogą pochwalić się udokumentowanym doświadczeniem w postaci portfolio
  • mają dojrzałość zawodową i bardzo dobrą organizację pracy
  • są otwarte na ciągłe podnoszenie swoich kompetencji
  • są entuzjastyczne i zaangażowane w realizowane zadania
  • mają doświadczenie z systemami CMS tj. Joomla, Wordpress
  • mają doświadczenie z Prestashop
Mile widziane:
  • znajomość PHP
Oferujemy:
  • ciekawą pracę w dynamicznym i profesjonalnym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku tworzenia strona www
  • możliwość realizacji zadań o dużym stopniu odpowiedzialności i samodzielności
  • możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia warsztatu
  • narzędzia do pracy
Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij na adres biuro@pollyart.pl swoje CV wraz z krótkim uzasadnieniem (w wybranej przez siebie formie), dlaczego chciałbyś dołączyć do naszego zespołu.