Wysłano
Co warto wiedzieć o kampaniach reklamowych, które prowadzimy?
Specjalizujemy się w reklamach Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube oraz Google Ads (dawniej AdWords).
Tak, nasza agencja reklamowa zajmuje się konfiguracją kampanii produktowych w Google (tzw. Google Shopping), które wyświetlają się użytkownikom na górze wyników wyszukiwania, w zakładce zakupy oraz grafika. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, to reklama produktowa często jest najlepszym wyborem.
Tak, formularze kontaktowe na Facebooku to nasz chleb powszedni. Także jeśli chcesz zbierać kontakty od potencjalnych klientów, napisz do nas. :)
To tzw. reklama śledząca użytkownika. Wyświetla się ona tym osobom, które były na stronie internetowej, ale nie dokonały działania, na którym najbardziej Ci zależało (np. były w sklepie, dodały produkt do koszyka, ale go nie kupiły albo były na stronie, lecz nie skorzystały z formularza kontaktowego).
Czy warto ustawiać reklamę remarketingową? Jak najbardziej! To właśnie dzięki remarketingowi zyskujesz najwięcej konwersji, ponieważ niewielki odsetek użytkowników dokonuje jej podczas pierwszej wizyty na stronie. Remarketing pozwala “domknąć” ten proces.
Odpowiemy na to pytanie najbardziej konkretnie, jak tylko się da - to zależy. :) Od czego? Od tego, jaki efekt chcesz osiągnąć, kim są Twoi odbiorcy, gdzie można ich znaleźć itd. Bez tego typu informacji nie da się wskazać najbardziej adekwatnego medium reklamowego. Zresztą czasem najlepsze efekty osiągniesz, jeśli skorzystasz z dobrodziejstw reklamowych obu narzędzi. Dlatego zanim przygotujemy kampanię reklamową, zawsze prosimy o wypełnienie briefu, by móc zaproponować najkorzystniejsze rozwiązanie.
Efektywna kampania reklamowa to taka, która towarzyszy odbiorcy przez cały proces sprzedażowy, a więc od momentu zetknięcia się użytkownika z marką, poprzez nabywanie zaufania, aż do etapu decyzji o zakupie oraz jej sfinalizowania.
Zwłaszcza w kampaniach B2B czas kampanii powinien być dłuższy, gdyż decyzje w dużych firmach podejmuje się po konsultacjach i często przez wiele osób. Proces ten często rozłożony jest w czasie i zbyt wczesne przerwanie kampanii spowoduje „zgaszenie” rozbudzonego i często prawie zdecydowanego na zakup odbiorcy. Dlatego w naszej agencji praktykujemy minimalny czas trwania kampanii 6 miesięcy.
W zależności od produktu, celu kampanii oraz innych czynników, efekty można zaobserwować już po tygodniu. Niektóre kampanie powinny trwać dłużej (zwłaszcza jeżeli chodzi o produkty droższe, nad zakupem których użytkownik potrzebuje czasu do namysłu (np. fotowoltaika, kredyt, dobra luksusowe ).
Kampania reklamowa może mieć różne cele - w zależności od tego, na jakim etapie działań się znajdujemy, jakiego typu usługi/produkty oferujesz, kto jest grupą docelową. Czynników jest wiele. Dlatego tak ważne jest wypełnienie briefa, który pozwoli nam dobrać najlepszy cel dla Twojej marki tak, aby kampania przyniosła zamierzone efekty.
Takim celem kampanii może być np. zbieranie leadów (kontaktów) do potencjalnych klientów, wzrost sprzedaży w sklepie internetowym, promocja wydarzenia online czy popularyzacja nowej marki wśród użytkowników. Wszystko zależy od tego na czym aktualnie Ci zależy lub co chcesz osiągnąć w dalszej perspektywie."
W naszej agencji raporty wysyłamy co miesiąc.
Do raportów wykorzystujemy Menadżera reklam i narzędzia służące do raportowania takie jak: narzędzie Facebooka do mierzenia efektów kampanii np. Facebook Attribution. Za pomocą Pixela Facebook mierzymy odwiedziny strony www, wyświetlenie karty produktu czy działania wykonane na stronie np. zakup.
Kampanie trwają w naszej agencji min. 6 miesięcy, po tym czasie okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc.
W naszej agencji zapewniamy nieograniczony dostęp do bazy zdjęć typu “stock”, jednak najlepiej się sprawdza autentyczność. Zachęcamy klientów do wykonania zdjęć we własnym zakresie lub z pomocą profesjonalnego fotografa, najlepiej z naszej agencji.
Budżet, na jakim działamy, zaczyna się już od 1000 zł miesięcznie.