Zamierzasz zlecić wykonanie strony dla swojej firmy? Niepokoisz się ze projektant nie uwzględni w 100% Twojej wizji? Lub po drodze wynikną dodatkowe płatności za usługi, które nie zostały omówione na początku współpracy? My także nie lubimy czytać w myślach naszych Klientów. Ale zaskoczymy cię - nie lubimy naliczać dodatkowych kosztów. Wolimy mieć ustalone wszystko czarno na białym już na początku współpracy.
Strona internetowa szybko i sprawnie? Mamy na to sposób.
Wolisz aby wykonawca domyślał się Twoich oczekiwań czy wolisz być obsłużony szybko i sprawnie? Jest na to magiczne słowo: BRIEF. Jest to pismo, które wypełnia Klient przed przystąpieniem naszej agencji do pracy nad jego zleceniem. To nic innego jak zestaw pytań, ankieta dotycząca poszczególnych, ważnych dla nas informacji dotyczących strony którą będziemy dla niego tworzyć takich jak m. in.: układ menu, ilość podstron, kolorystyka, funkcjonalności, zdjęcia itp. Nawet jeżeli nie masz konkretnej wizji strony, brief poprowadzi Cie przez meandry i pomoże zastanowić się nad ważnymi kwestiami. Po prostu spisujesz swoje oczekiwania, a my proponujemy konkretne rozwiązania. Pamiętaj że nad twoją stroną pracuje klika osób. Warto aby wszyscy oni mieli spójną wizję Twojej strony. Jak najmniej domysłów- same konkrety.
Można powiedzieć że brief to fundament współpracy, początek dobrej drogi dla Twojego projektu.
Oszczędność czasu i pieniędzy.
Jaki jest cel pisanie briefa? Z pewnością służy obydwu stronom. Dzięki niemu oszczędzasz czas swój i agencji. Za jednym zamachem określasz wszystkie istotne kwestie. Pomyśl ile korespondencji mailowej możesz uniknąć w przyszłości, ile nerwów, nieporozumień a często i dodatkowych kosztów w postaci dopłat do zmian w projekcie. Tego wszystkiego możesz uniknąć dzięki temu niepozornemu drobiazgowi.
Obawiasz się że nie będziesz miał ochoty na wypełnianie briefa? Możesz to zrobić w towarzystwie pracownika agencji, który pomoże wytłumaczyć wszystkie kwestie. Może on także wypełnić briefa za ciebie, w trakcie rozmowy o twoim projekcie.
Brief zabezpiecza Twoje interesy, dlatego często jest dodawany do umowy jako załącznik.
Porządnie wypisany Brief jest solidną bazą do pracy. Naszym drogowskazem. Pozwala przygotować nam produkt który będzie najbardziej zbliżony do oczekiwań klienta. Za sprawą briefa często okazuje się że już pierwsza wersja projektu zadowala klienta w 100% i można kodować stronę. Każda strona jest wygrana!